:/ er is een huis die je niet kan kopen hoe koop jje die want ik heb het spel al uitgespeeld en dat is het laaste huis
het blijft een leuk spel
het blijft een leuk spel![]()
Alleen jammer, dat de missie's allemaal het zelfde zijn. Eliminate hun, volg hun, plaats bom daar. En zo door het hele spel heen. Ik was er op uit gekeken, na half uurtje spelen.
ik snap nie hoe je met big smoke een missie in een hotel of een winkelcenter dat je als laatst weg moet rijden maar dan komt er een vrachtwagen naar beneden en dan ben ik al bijna dood
zonder codes daar naa 3 x uitgespeeld met codes
jho mr.mark45 dan mot je eerst die driving school gehaald hebben dan kun je hem kopen.
ik snap nie hoe je met big smoke een missie in een hotel of een winkelcenter dat je als laatst weg moet rijden maar dan komt er een vrachtwagen naar beneden en dan ben ik al bijna dood![]()
jij moet gewoon blijven schieten op de motoren en geen cheats gebruiken en vooral geen healdt code
jho mr.mark45 dan mot je eerst die driving school gehaald hebben dan kun je hem kopen.![]()
wat kun je dan kope
...
wat kun je dan kope![]()
je kunt dan een auto winkel kopen. dernaa krijg je een garage vrijgespeeld in die garage kun je heel je auto gaan op pimpen met dikke bumpers spoiler velgen enz
nooit politie voor pc: AEZAKMI echt nooit politie ook niet in een anders land (las venturas/sanfierro)
Plaats een reactie
Pagina: 1 2