nou maakt het nog wat leuker.
wat is het d-pad?
wat is de d-pad alsjeblieft geef andwoord
Op je controller zit een knopje met een D erop.....
Nee de D pad zit boven de A knop.
Is een vier richtingstoets, ziet eruit als +
Yep
Heb je de Wii zelf dan Elroy ?
Yep
Heb je de Wii zelf dan Elroy ?
heel leuk het werkt
wat is de d-pad alsjeblieft geef andwoord
![]()
knopje op de nunchuck
Nee de D pad zit boven de A knop.
...
Yep
Kijk met jou valt nog eens te praten
Ik ga hem met de kerst halen
hoe komen jullie aan die vette plaatjes en hoe kan je je email en zo veraderen.
hoe komen jullie aan die vette plaatjes en hoe kan je je email en zo veraderen.
![]()
een @cheatcn.info e-mail adress, is voor medewerkers van Cheat Codes Nederland. en z'n plaatje kan je bij profiel wijzigen doen.
Ik heb dat met bowlen om alles in een keer om te gooien geprobeert alleen het lukt mij niet?
Kan iemand het een beetje beter uitleggen want ik snap er niets van!
Alvast : Thnx
Kan iemand het een beetje beter uitleggen want ik snap er niets van!
Alvast : Thnx
Ik heb dat met bowlen om alles in een keer om te gooien geprobeert alleen het lukt mij niet?
Kan iemand het een beetje beter uitleggen want ik snap er niets van!Alvast : Thnx
Er goed voor gaan staan en goed kijken, maar natuurlijk ook goed oefenen. Dan zou het moeten lukken na een tijdje
.
...
een @cheatcn.info e-mail adress, is voor medewerkers van Cheat Codes Nederland. en z'n plaatje kan je bij profiel wijzigen doen.
bedankt
...
een @cheatcn.info e-mail adress, is voor medewerkers van Cheat Codes Nederland. en z'n plaatje kan je bij profiel wijzigen doen. [/quote]
bedankt
Graag gedaan
...
een @cheatcn.info e-mail adress, is voor medewerkers van Cheat Codes Nederland. en z'n plaatje kan je bij profiel wijzigen doen. [/quote]
bedankt [/quote]
Graag gedaan![]()
heet je ook gidion in het echt
...
Er goed voor gaan staan en goed kijken, maar natuurlijk ook goed oefenen. Dan zou het moeten lukken na een tijdje
.
je moet het een paar keer proberen voordat het lukt.
wat bedoel je eigelijk met tik je pols, mezelf13
...
bedankt [/quote]
Graag gedaan[/quote]
heet je ook gidion in het echt![]()
Haha, ja ik heet Gidion in het echt
...
bedankt [/quote]
Graag gedaan[/quote]
heet je ook gidion in het echt[/quote]
Haha, ja ik heet Gidion in het echtmaar het is ook me gaming naam!
bij mij precies het zelfde
...
bedankt [/quote]
Graag gedaan[/quote]
heet je ook gidion in het echt[/quote]
Haha, ja ik heet Gidion in het echtmaar het is ook me gaming naam! [/quote]
bij mij precies het zelfde![]()
Hehe oke, mja ga ma weer ontopic over de wii. Want elkaar's namen is offtopic, want heeft niks met Wii Sports te maken he xD
Ontopic: Ik koop nooit meer de Wii xD En Mezelf13, jij ging hem toch volgende maand halen ofzo iets ?? laat mij dan even weten als je de volgende dag spier pijn heb
Danjewel vincent
Gidion weet jij wat mezelf13 bedoelt met tik je pols ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
bestaan er al cheats voor wii music???
wat is tik je pols????? en zijn er ook cheats voor baseball waardoor je goed kan slaan (ik raak de bal niet erg vaak.)??