ik vindt het een prachtig spel ben heel erg ver maar kom niet verder kan iemand mij helpen??
ik heb net Zant verslagen en ben weer in de gewone wereld ik weet niet wat ik moet doen
In hyrule town moet je richting het noorde lopen, naar het kasteel.
Als je eenmaal bij de magische pyramide muur aangekomen bent, spreekt de rest voorzich.
nice geweldig als je meer cheats hebt stuur ze in dan hebben we er allemaal wat aan !![]()
...
als ik er nog een paar kan vinden
...
als ik er nog een paar kan vinden
Ga is naar faq/informatie (sleutel) en meld je aan dan kun je ook editor worden !
...
Ga is naar faq/informatie (sleutel) en meld je aan dan kun je ook editor worden !
ok tanks
en ik heb nog een code in gestuurd
dus ik moet op algemeene informatie drukken en op nieuw?
maar dan moet je een nieuw spel bijvoegen
of klopt dat nie?
...
ok tanks
en ik heb nog een code in gestuurd![]()
dus ik moet op algemeene informatie drukken en op nieuw?
maar dan moet je een nieuw spel bijvoegen
of klopt dat nie?
kan iemand mij helpen
als je blieft
na de eerste tempel word je weer wolf en je moet vesel of licht vinden ik heb er al drie
kan iemand mij helpen
als je blieft
je moet op de kaart kijken en dan zie je allemaal stipjes, daar zitten de anderen
maak nie uit welke kaart.
ik ben "editor"
en daar moet je met double clawshot een soort bal moet grijpen en dah kan ik nie wil iemand mij helpen.
Kan iemand mij helpen?
Ik ben nu bij de 2de dag van Link. Hij heeft een vrije dag. Ik heb de bijen al uit de boom gehaald en een vis gevangen. Hoe kan ik die stukken bijenkorf in een pot doen en hoe krijg ik die kat bij de vrouw in de shop?
Kan iemand mij helpen?
Ik ben nu bij de 2de dag van Link. Hij heeft een vrije dag. Ik heb de bijen al uit de boom gehaald en een vis gevangen. Hoe kan ik die stukken bijenkorf in een pot doen en hoe krijg ik die kat bij de vrouw in de shop?
je moettwee keer vissen vangen slingshot kopen zat ik eerst ook vast maar nu heb ik het magic amor en ganon verslagen
die steen is in hidden vilagge maar die heb k al gedaan.
daarna ging k naar north castle town en daar was hij ok niet
ik ben de wolf en ben in het dorpje. het is donker en ik moet het zwaard en het schild vinden. het schild heb ikk al maak ik kan het zwaard niet vinden. weet iemand mischien waar dat ligt?
Dan moet je nog een vis vangen, de kat rend dan naar de shop, van die vrouw van de shop krijg je een potje melk, drink dat en ga op de kapotte bijenkorf staan. zet het potje bij het menu op de "B" knop, druk dan op "B" als je er op staat.
Dan heb je de larfen.
ik ben de wolf en ben in het dorpje. het is donker en ik moet het zwaard en het schild vinden. het schild heb ikk al maak ik kan het zwaard niet vinden. weet iemand mischien waar dat ligt?
Ik ben daar ook maar ik zou het ook niet weten, zou iemand dat misschien weten??
Hoop dat jullie er wat aan hebben
Groeten, gidion.
ik ben nog steeds opzoek naar een oplossing voor dat zwaard te vinden kan iemand mij helpen want ik kom er echt niet uit!
hoe krijg ik in de forest temple de sleutel die bij die grote spin hangt in de 2e hal
ik ben nog steeds opzoek naar een oplossing voor dat zwaard te vinden kan iemand mij helpen want ik kom er echt niet uit!
Je moet naar het huis van die zwaardmeester gaan (Ze lopen buiten)..
Dan moet je stiekem naar de zijkant van het huisje gaan en je moet je zintuig veranderen, dan kun je graaf dingen zien zeg maar..
Tot je naar binnen graaft.
Ik sta bij de toren op een platform en Midna staat iets verder op een paal. Iedere keer als ik spring val ik naar beneden. Ik ben hier al twee dagen mee bezig. Ik moet naar het dak en daarna een gat in. Ik kan geen Engels lezen en weet dus niet wat Midna zegt. Groetjes omatje
hoe krijg ik in de forest temple de sleutel die bij die grote spin hangt in de 2e hal