Elroy
Status: Admin
Geplaatst: zaterdag 10 februari 2007 - 11:54
ik vindt het een prachtig spel ben heel erg ver maar kom niet verder kan iemand mij helpen??

ik heb net Zant verslagen en ben weer in de gewone wereld ik weet niet wat ik moet doen

In hyrule town moet je richting het noorde lopen, naar het kasteel.
Als je eenmaal bij de magische pyramide muur aangekomen bent, spreekt de rest voorzich.

jim972
Status: Gebruiker
Geplaatst: zondag 11 februari 2007 - 10:51
ik ben bij de jeti in zijn huis en krijg die schuuf bloken voor de 2e keer en moet die knop in het miden krijgen wil iemand mij zeggen hoe ik dat moet doen later jim972

game frreak
Status: Editor
Geplaatst: dinsdag 13 februari 2007 - 17:18
nice geweldig als je meer cheats hebt stuur ze in dan hebben we er allemaal wat aan !

...

als ik er nog een paar kan vinden

Mezelf13
Geplaatst: dinsdag 13 februari 2007 - 19:15

...

als ik er nog een paar kan vinden

Ga is naar faq/informatie (sleutel) en meld je aan dan kun je ook editor worden !

game frreak
Geplaatst: donderdag 15 februari 2007 - 07:44

...

Ga is naar faq/informatie (sleutel) en meld je aan dan kun je ook editor worden !

ok tanks
en ik heb nog een code in gestuurd

dus ik moet op algemeene informatie drukken en op nieuw?

maar dan moet je een nieuw spel bijvoegen
of klopt dat nie?

Mezelf13
Geplaatst: woensdag 21 februari 2007 - 17:53
nee op je faq informatie in die tabel kijken naar meewerken op site

...

ok tanks
en ik heb nog een code in gestuurd

dus ik moet op algemeene informatie drukken en op nieuw?

maar dan moet je een nieuw spel bijvoegen
of klopt dat nie?

amrtje
Geplaatst: donderdag 22 februari 2007 - 17:30
na de eerste tempel word je weer wolf en je moet vesel of licht vinden ik heb er al drie

kan iemand mij helpen
als je blieft

game frreak
Geplaatst: vrijdag 23 februari 2007 - 22:23
na de eerste tempel word je weer wolf en je moet vesel of licht vinden ik heb er al drie

kan iemand mij helpen
als je blieft

je moet op de kaart kijken en dan zie je allemaal stipjes, daar zitten de anderen

maak nie uit welke kaart.

game frreak
Geplaatst: vrijdag 23 februari 2007 - 22:24
Yoepie!
ik ben "editor"

reekfish
Geplaatst: maandag 12 maart 2007 - 07:27
ik ben in die ocoo stad in de 2de kamer als je daar komt.
en daar moet je met double clawshot een soort bal moet grijpen en dah kan ik nie wil iemand mij helpen.

Mezelf13
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2007 - 19:10
Je Cheats zijn geplaatst

hulsje
Geplaatst: zondag 29 juli 2007 - 14:10

Kan iemand mij helpen?

Ik ben nu bij de 2de dag van Link. Hij heeft een vrije dag. Ik heb de bijen al uit de boom gehaald en een vis gevangen. Hoe kan ik die stukken bijenkorf in een pot doen en hoe krijg ik die kat bij de vrouw in de shop?

killerycool
Geplaatst: maandag 30 juli 2007 - 14:55

Kan iemand mij helpen?

Ik ben nu bij de 2de dag van Link. Hij heeft een vrije dag. Ik heb de bijen al uit de boom gehaald en een vis gevangen. Hoe kan ik die stukken bijenkorf in een pot doen en hoe krijg ik die kat bij de vrouw in de shop?

je moettwee keer vissen vangen slingshot kopen zat ik eerst ook vast maar nu heb ik het magic amor en ganon verslagen

game frreak
Geplaatst: maandag 17 september 2007 - 16:38
weet iemand waar k de laaste wolf/hiddenskil kan halle?
die steen is in hidden vilagge maar die heb k al gedaan.
daarna ging k naar north castle town en daar was hij ok niet

lazlo
Geplaatst: vrijdag 29 februari 2008 - 08:03

ik ben de wolf en ben in het dorpje. het is donker en ik moet het zwaard en het schild vinden. het schild heb ikk al maak ik kan het zwaard niet vinden. weet iemand mischien waar dat ligt?

mr.mark45
Geplaatst: woensdag 02 april 2008 - 09:03
ik ben de beste in zelda mhaaawaaa ik heb alle zelda's uitgespeeld  zelf de eerste versie en die is zeldzaam

wiifreaky
Geplaatst: zaterdag 24 mei 2008 - 09:44

Dan moet je nog een vis vangen, de kat rend dan naar de shop, van die vrouw van de shop krijg je een potje melk, drink dat en ga op de kapotte bijenkorf staan. zet het potje bij het menu op de "B" knop, druk dan op "B" als je er op staat.
Dan heb je de larfen.

wiifreaky
Geplaatst: zaterdag 24 mei 2008 - 10:01

ik ben de wolf en ben in het dorpje. het is donker en ik moet het zwaard en het schild vinden. het schild heb ikk al maak ik kan het zwaard niet vinden. weet iemand mischien waar dat ligt?

Ik ben daar ook maar ik zou het ook niet weten, zou iemand dat misschien weten??

Gidion
Geplaatst: zaterdag 24 mei 2008 - 16:34
http://guides.ign.com/guides/748589/page_3.html walktrough voor The Legend of Zelda: Twilight Princess.

Hoop dat jullie er wat aan hebben

Groeten, gidion.

wiifreaky
Geplaatst: maandag 11 augustus 2008 - 10:48

ik ben nog steeds opzoek naar een oplossing voor dat zwaard te vinden kan iemand mij helpen want ik kom er echt niet uit!

jan
Geplaatst: zondag 01 februari 2009 - 17:29
Wie weet waar je wormen ( dus niet die bijenlarven ) voor je hengel kunt vinden , koopen of krijgen ik weet het echt nie

jerry2808
Geplaatst: woensdag 11 februari 2009 - 08:22

hoe krijg ik in de forest temple de sleutel die bij die grote spin hangt in de 2e hal

ninonolly7
Geplaatst: zondag 12 juli 2009 - 17:50

ik ben nog steeds opzoek naar een oplossing voor dat zwaard te vinden kan iemand mij helpen want ik kom er echt niet uit!

Je moet naar het huis van die zwaardmeester gaan (Ze lopen buiten)..
Dan moet je stiekem naar de zijkant van het huisje gaan en je moet je zintuig veranderen, dan kun je graaf dingen zien zeg maar..
En dan graven in al die zwarte gaten met glittertjes..
Tot je naar binnen graaft.

omatje
Geplaatst: zondag 12 juli 2009 - 22:25
Ik hoop dat er iemand is die kan zeggen wat ik moet doen.
Ik sta bij de toren op een platform en Midna staat iets verder op een paal. Iedere keer als ik spring val ik naar beneden. Ik ben hier al twee dagen mee bezig. Ik moet naar het dak en daarna een gat in. Ik kan geen Engels lezen en weet dus niet wat Midna zegt. Groetjes omatje

nathalie
Geplaatst: vrijdag 20 januari 2012 - 13:31

hoe krijg ik in de forest temple de sleutel die bij die grote spin hangt in de 2e hal

Plaats een reactie Pagina: 1 2

Sitemap - cheats
© 2000 - 2012 Cheat Codes Nederland