witbrood je hebt het mis. je moet je masterball gebruiken voor entei, suicune of raikou. voor andere legendarische pokemon moet maar veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ultrabals kopen
Weet ik, maar toen was ik nog n00b xD
En eh, ik kon 'm niet vangen. Hij deed Flint ofz, en toen kon ik 'm niet meer vangen .__.
1.Als je in de 4,5,6,7 eilanden gaat (met een tri-pass) dan kun je niet meer terug naar de Pokémon leage
Weet iemand hoe je daar weer in kan?
2.En weet iemand hoe je in de dotted hole en de tonoby chambers komt?
3. En weet iemand waar je gardevoir,groudon,rayquaza,jirachi,kyorge vind of zijn dat Nieuwe evoalaties?
en waar kun je raikoe,suicune&entei vinden? ook had ik iets gehoord over dat je in dit spel luqio en Uh Oh kon vinden dat zal ik ook willen weten
3. En weet iemand waar je gardevoir,groudon,rayquaza,jirachi,kyorge vind of zijn dat Nieuwe evoalaties?
en waar kun je raikoe,suicune&entei vinden? ook had ik iets gehoord over dat je in dit spel luqio en Uh Oh kon vinden dat zal ik ook willen weten
Status: Gebruiker
Geplaatst: 12-08-2008 Gewijzigd: dinsdag 03 februari 2009 - 15:20
ik kom maar niet bij de tweede keer de joto
ik kan niet in de laatste 2gyms hoe doe ik da?
op het eiland moet je door het gebouw komen die het meest lings is naast de gym
en de laatste gaat dan wel vanzelf
1.Als je in de 4,5,6,7 eilanden gaat (met een tri-pass) dan kun je niet meer terug naar de Pokémon leage
1. Met een tri-pass naar de andere eilanden dan 1, 2 en 3? Kan niet, je hebt een Rainbow Pass nodig. Ofwel heb je gecheat.
2. Dotted Hole: sta ervoor en doe Cut.
Tonoby Chambers: wat eerder op het eiland is er ook een grot, los de puzzel op. Je zult wel zien.
3. lees m'n cheat
ik kom maar niet bij de tweede keer de joto en ik kom het team roket gebouw in iets met een steen en ik weet hoe je op eiland 8+9 moet komen zeg je mij hoe ik bij die twee dingen moet komen zeg ik hoe je bij eiland 8 en 9 moet komen en ik kan articoeno niet vinden je kunt het via mijn mail doen ***** heb je iets anders ik antwoort niet
Wil je misschien eers leestekens gebruiken? En je e-mail adres verwijderen, er kunnen spambots enzo erin hacken ;)
Status: Gebruiker
Geplaatst: 17-08-2008 Gewijzigd: zondag 17 augustus 2008 - 18:07
in viridian city gym is de laatste gym. in vermilion city gym moet je met iedereen vechten en dan alle boxxen langs en op A op de dozen snappi
hallo is charmender een goede beginpokemon???
hallo is charmender een goede beginpokemon???![]()
Valt nogal mee. Sterk is ie wel, maar je hebt zeker een water of andere pokémon nodig om de 1e gym te verslaan.
Ik neem altijd de water pokémon (FR/LG: Squirtle S/R/E: Mudkip enz...)
waar vind je die emerald die celio nodig heeft?
ik heb de joto leauge gewonnen.
ik heb 60 pokemons gevangen.
ik heb ruby en sapphire terug naar celio gebracht. ( heb ik het nou helemaal uitgespeeld )
ik heb mewtho gevangen met master bal.
hoe kan ik nou die aurora ticket krijgen voor ho-ho of deoxys of lugia?
of kan dat niet?
antwoord?
ik heb ruby en sapphire terug naar celio gebracht. ( heb ik het nou helemaal uitgespeeld )
of kan dat niet?
antwoord?
...
Valt nogal mee. Sterk is ie wel, maar je hebt zeker een water of andere pokémon nodig om de 1e gym te verslaan.
Ik neem altijd de water pokémon (FR/LG: Squirtle S/R/E: Mudkip enz...)
ik had hem ook hij is heel goed. ik heb nu charizard maar het is wel moeilijk om misty te verslaan daarom had ik ook pidgey en rattata nodig en ik had beedril en butterfree.
hoe kom je bij eiland 7,8 en 9?
ik heb de joto leauge gewonnen.
of kan dat niet?
antwoord?
Nee, kan niet
Witbrood ik heb ene vraag! hoeveel pokemons moet je hebben gevangen voor 1ste eiland en moet je daarvoor elite 4 ownen? ps. heb pas 5 gyms
Witbrood ik heb ene vraag! hoeveel pokemons moet je hebben gevangen voor 1ste eiland en moet je daarvoor elite 4 ownen? ps. heb pas 5 gyms
Ja, je moet de elite 4 verslagen hebben, en ik geloof dat je ind ook een minimum aantal pokemon moet hebben gevangen. Ik geloof iets van 70. Kan natuurlijk ook door evoluties, dan heb je er ook een extra pokemon 'gevangen'.
Oh ja, sorry voor late reactie xD
Plaats een reactie
Pagina: 1 2 3 4