Informatie:
'de Blob is een actie-puzzelspel waarin spelers een buitenaardse stad, Chroma, moeten redden van de I.N.K.T. Corporation. Dit bedrijf heeft de stad overgenomen en heeft alle kleur en al het plezier uit het dagelijks leven van de inwoners verwijderd. Spelers moeten als de Blob, een soort levende (en springende) verfklodder, de stad weer inkleuren. Door tegen gebouwen, belangrijke objecten en mensen aan te springen krijg ze weer kleur.

Screenshot:

Cheats:
Klik hier .
'de Blob is een actie-puzzelspel waarin spelers een buitenaardse stad, Chroma, moeten redden van de I.N.K.T. Corporation. Dit bedrijf heeft de stad overgenomen en heeft alle kleur en al het plezier uit het dagelijks leven van de inwoners verwijderd. Spelers moeten als de Blob, een soort levende (en springende) verfklodder, de stad weer inkleuren. Door tegen gebouwen, belangrijke objecten en mensen aan te springen krijg ze weer kleur.
Het kleuren van de stad doe je aan de hand van verschillende opdrachten. De ene keer moet je bijvoorbeeld een bepaald (moeilijk bereikbaar) gebouw kleuren, terwijl je de andere keur een bepaald percentage van alle gebouwen in het gebied moet inkleuren. Ook kan het verven gebonden zijn aan een tijdslimiet en soms moet je je houden aan een bepaald kleurenschema. Elk level heeft zo zijn eigen doelen en puzzels.
Naast een avontuurlijke modus voor één persoon is de Blob bovendien met vier mijn tegelijk te spelen. Er zijn verschillende multiplayer-modi waarin de spelers tegen elkaar strijden.''
Packshot:
Screenshot:

Cheats:
Klik hier .
Iemand de Blob al gekocht? Zelf twijfel ik er erg over omdat hij gemiddeld een 8.4 krijgt, en het niet 100% mijn stijltje is. Wat wel leuk is om nog even te vermelden, de Blob is door nederlanders bedacht. Ze hebben het idee verkocht. Nu zijn ze bezig met een WiiWare titel.
Ik heb de Blob al gespeeld en het is een leuk spel je moet de stad gewoon kleuren en opdrachten doen en soms moet je kleuren mengen enzo maar het is wel leuk
XD
Is hij aan te raden? En is de spelduur lang genoeg? Ik ben namelijk van plan hem te halen.
ik vind wel dat het een aanrader is je moet ook zoveel punten hebben om een stad vrij te spelen of te kunnen openen ik ben er snel door heen gekeken en daarna gaan spelen het is wel een lang spel als je de podrachten uitvoerd en alle gebouwen ook echt verft
gisteren gekochtt, en ik vind het erg leuk